سفر به اورامانات

اطلاعات برنامه

- تاریخ برنامه: چهارشنبه شب 30 فروردین 1402 تا یکشنبه شب 03 اردیبهشت ماه
- مدت برنامه: 4.5 روز
- سطح برنامه: این برنامه از نوع کوهنوردی سبک و شهرگردی می‌باشد.
- افزایش ارتفاع: حدود 400 متر
- وعده‌های غذایی: 1 وعده صبحانه بر عهده کانون است و سایر وعده‌ها به عهده‌ی خود عزیزان می‌باشد که شامل 3 وعده صبحان]، 4 وعده نهار و 3 وعده شام است. امکان تهیه وعده‌های غذایی روزهای 3 و 4 در منطقه وجود دارد.
- هزینه برنامه: 2,490,000 تومان
- سرپرست برنامه: شاهو نیک‎نام 09126504055

خدمات تور

- بیمه مسئولیت مدنی با سقف دیه کامل
- راهنمای مجرب کوهنوردی دارای کارت گردشگری
- هماهنگی‌های برنامه و مجوزهای لازم
- اتوبوس VIP (تهران تا منطقه)
- وسیله نقلیه محلی جهت جابجایی‌های منطقه
- 1 وعده صبحانه
- 1 شب اقامت

دوستانی که تمایل به شرکت در این سفر را دارند کلیه اطلاعات برنامه را مطالعه نموده (کلیک نمایید) و پس از اخذ تأیید از سرپرست برنامه نسبت به پر کردن فرم ثبت‌نام، واریز وجه و بارگذاری فیش پرداختی اقدام نموده و ثبت‌نام خود را قطعی کنند.

شرح برنامه اورامانات

- روز اول، چهارشنبه 30 فروردین 1402
حوالی ساعت 22:00 در میدان آزادی سوار بر اتوبوس به سمت کردستان حرکت می‌کنیم و بعد از معارفه اولیه، استراحت می‌کنیم که فردا پیاده‌روی داریم.
- روز دوم، پنجشنبه 31 فروردین
در مسیرمان از شهرهای همدان، قروه، دهگلان و سنندج عبور می‌کنیم و قبل از رسیدن به شهر مریوان صبح زود به روستای "بیه‌که‌ره" می‌رسیم. از اتوبوس پیاده می‌شوید و ادامه مسیر را با مینی‌بوس طی می‌کنیم و در مسیر از دره زیبای دیزلی عبور می‌کنیم و بعد از عبور از روستاهای دیزلی، درکی، دیمه‌یو به گردنه‌ی تته خواهیم رسید، گردنه‌ای که بر اثر بارش برف سنگین بعضی اوقات سال بسته است. ورود به اورامانات از این نقطه است. منظره‌ای بسیار زیبا در پیش روی ماست. ادامه مسیر را پیاده طی می‌کنیم، ییلاقات روستاهای اورامانات، مزارع میوه‌ی روستاییان، مناظری زیبا و بدیع از درختان بلوط و علفزارهای بهاری و چشمه‌های منطقه در انتظار ماست. در میانه‌ی راه در کنار چشمه‌ای کمپ می‌کنیم و در کنار آتش و دوستان شب را به صبح می‌رسانیم.
- روز سوم، جمعه اردیبهشت
صبح زود از خواب خوش بهاری برمی‌خیزیم و بعد از جمع کردن چادرها و وسایل به ادامه مسیر قدم می‌گذاریم. مناظر یکی از یکی زیباتر، عبور از کوه‌ها و دره‌ها و رسیدن به دریاچه‎ی داریان و شب دیگری در دامان طبیعت.
- روز چهارم، شنبه 02 اردیبهشت
بعد از استراحت طولانی شب قبل، امروز را زودتر شروع خواهیم کرد و سوار بر مینی‌بوس به اورامان گردی خود ادامه می‌دهیم. قایق‌سواری در ابتدای برنامه خواهد بود (هزینه شخصی)، چشمه زیبا و پرآب بل، روستای تاریخی و کاملاً کوهستان هجیج، عبور از دره رود پرآب سیروان و رسیدن به شهر پلکانی پاوه. امشب را در این شهر زیبا سپری می‌کنیم. (گشت شهری آزاد است) از بستنی‌های خوشمزه‌ این شهر و بازارچه مرزی پاوه غافل نمانید.
- روز پنجم، یکشنبه 03 اردیبهشت
برنامه امروز چندان فشرده نیست و دیرتر بیدار می‌شویم و بعد از صرف صبحانه به سمت غار قوری‌قلعه، طولانی‌ترین غار آبی ایران می‌رویم. از این غار زیبا بازدید می‌کنیم (هزینه شخصی) و سوار بر اتوبوس به سمت تهران برخواهیم گشت.

 

کنسل شدن برنامه

شرایط آب و هوایی در برنامه‌های کوهنوردی و طبیعت‌گردی حائز اهمیت هست، لذا در صورت نامساعد شدن شرایط جوی و يا هر مسئله ديگری به تشخيص سرپرست تمام و يا قسمتی از برنامه کنسل و یا جابجا خواهد شد.

دوستانی که تمایل به شرکت در این سفر را دارند کلیه اطلاعات برنامه را مطالعه نموده (کلیک نمایید) و پس از اخذ تأیید از سرپرست برنامه نسبت به پر کردن فرم ثبت‌نام، واریز وجه و بارگذاری فیش پرداختی اقدام نموده و ثبت‌نام خود را قطعی کنند.

% اعضای قدیمی کانون کوه طبیعت (همنوردانی که تا کنون 20 برنامه غیر رایگان همراه ما بوده‌اند) و فراگیران و دانش‌آموختگان موسسه طبیعت، هزینه تمام شده برنامه (هزینه پایه) را پرداخت می‌نمایند.
همچنین عزیزانی که در یک سال گذشته 3 برنامه (غیر رایگان) با کانون همراه بوده‌اند جزء اعضای کانون هستند و در این برنامه 200,000 تومان تخفیف دارند.
!!!
حتماً قبل از ثبت‌نام در برنامه و واریز وجه، با سرپرست برنامه (آقای نیک‎نام) تماس بگیرید. بدیهی است در صورت عدم هماهنگی و عدم تأیید سرپرست امکان همراهی با ما را در این برنامه نخواهید داشت.

شماره کارت جهت واریز وجه
6063731099488232
بانک مهر ایران
به نام شاهو نیک نام

شماره شبا جهت واریز
150600302270009167200002
بانک مهر ایران
به نام شاهو نیک نام

سفرهای برگزار شده

عنوان : سفر به اورامانت

1402/01/30 تا 1402/02/03

برگزاركننده : کانون کوهنوردی طبیعت

نحوه برگزاری : حضوری