سفر جنگل نوردی 

اطلاعات برنامه

- تاریخ برنامه: صبح پنجشنبه 9 شهریور تا جمعه‌شب 10 شهریور 1402
- مدت‌زمان برنامه: 2 روز
- مسافت پیمایش: حدوداً 20 کیلومتر (بدون صعود به قله 10 کیلومتر است)
- افزایش ارتفاع: حدود 1,100 متر
- سطح برنامه: این برنامه از نوع پیمایش جنگلی و صعود متوسط است.
- وعده‌های غذایی: تمام وعده‌های غذایی به عهده خود عزیزان هست. 1 وعده صبحانه، 2 وعده ناهار و 2 وعده شام
- هزینه برنامه: 1,150,000 تومان
- سرپرست برنامه: شاهو نیک‌نام 09126504055 (لطفاً در تلگرام پیام دهید)

روستای ارفع‌ده از توابع شهر سوادکوه مازندران،

h3 style="text-align: justify;">خدمات تور

- بیمه مسئولیت مدنی با سقف دیه کامل
- راهنمای مجرب کوهنوردی دارای کارت گردشگری
- قطار جهت رفت و برگشت
- ماشین محلی جهت جابجایی‌های احتمالی در منطقه
- هماهنگی‌های برنامه و مجوز

دوستانی که تمایل به شرکت در این سفر را دارند کلیه اطلاعات برنامه را مطالعه نموده (کلیک نمایید) و پس از اخذ تأیید از سرپرست برنامه نسبت به پر کردن فرم ثبت‌نام، واریز وجه و بارگذاری فیش پرداختی اقدام نموده و ثبت‌نام خود را قطعی کنند.

شرایط کنسل شدن برنامه

شرایط آب و هوایی در برنامه‌های کوهنوردی و طبیعتگردی حائز اهمیت هست، لذا در صورت نامساعد شدن شرایط جوی و یا هر مسئله دیگری به تشخیص سرپرست تمام و یا قسمتی از برنامه کنسل و یا جابجا خواهد شد.

قله ارفع کوه

شرح برنامه

- پنجشنبه 09 شهریور ماه 1402
صبح روز پنج‌شنبه در ایستگاه راه آهن تهران جمع می‌شویم و بعد از آشنایی اولیه سوار بر قطار به سمت شمال حرکت می‌کنیم، قطار از ایستگاه‌های ورامین و پیشوا عبور می‌کند و بعد از عبور از ایستگاه گرمسار وارد مناطق زیبای کویری می‌شویم و با عبور از بنكوه و کبوتر دره و سیمین دشت و زرین دشت و مهاباد به فیروزکوه می‌رسیم. زیبایی‌های اصلی مسیر از این به بعد شروع می‌شود اما بهتر است چیزی نخوانید تا خود ببینید. در ادامه نیز گذر از تونل گدوک، سه خط طلا، پل ورسک و در نهایت حوالی ساعت 13:45 در ایستگاه سرخ آباد پیاده خواهیم‌شد.

سه خط طلا

سوار بر ماشین به سمت روستا می‌رویم، آنجا پیاده شده و قبل از شروع حرکت نهارمان را می‌خوریم، سپس حدود ساعت 15:30 از روستا خارج می‌شویم و وارد منطقه جنگلی می‌شویم و کم‌کم وارد مناطق بکرتر و دور از روستا خواهیم‌شد، در مسیر از کنار مراتع عبور می‌کنیم و حوالی ساعت 17:30 به مکانی دشت مانند که برای شبمانی انتخاب کرده‌ایم می‌رسیم. آن جا کمپ خود را برپا می‌کنیم و در کنار دوستان شبی جذاب را در کنار آتش به صبح می‌رسانیم.
پیمایش روز اول: 5 کیلومتر، افزایش ارتفاع 200 متر

مسیر صعود به قله 

- جمعه 10 شهریور
صبح نچندان زود از خواب برمی‌خیزیم و بعد از صرف صبحانه به همراه عزیزانی که قصد صعود به قله را دارند به سمت قله حرکت می‌کنیم، بعد از گذر از شیب متوسط بالای دشت، بر روی خطالرأس سوار می‌شویم و خود را به قله می‌رسانیم. بعد از اجرای مراسم قله به سمت محل کمپ برمی‌گردیم و بعد از صرف نهار و استراحتی کوتاه کمپ را جمع کرده و به سمت روستا حرکت می‌کنیم. و حوالی ساعت 19:30 خود را به ایستگاه قطار می‌رسانیم تا ساعت 22:30 سوار قطار شده و به سمت تهران بر‌گردیم. درنهایت حوالی نیمه‌شب به تهران خواهیم رسید و برنامه با همه زیبایی‌هایش به پایان می‌رسد.
پیمایش روز دوم: 15 کیلومتر، افزایش ارتفاع 900 متر و کاهش ارتفاع 1,100 متر

کنسل شدن برنامه

شرایط آب و هوایی در برنامه‌های کوهنوردی و طبیعت‌گردی حائز اهمیت می‌باشد، لذا در صورت نامساعد شدن شرایط جوی و يا هر مسئله ديگری به تشخيص سرپرست تمام و يا قسمتي از برنامه دچار تغییر خواهد شد.

دوستانی که تمایل به شرکت در این سفر را دارند کلیه اطلاعات برنامه را مطالعه نموده (کلیک نمایید) و پس از اخذ تأیید از سرپرست برنامه نسبت به پر کردن فرم ثبت‌نام، واریز وجه و بارگذاری فیش پرداختی اقدام نموده و ثبت‌نام خود را قطعی کنند.

* اعضای قدیمی کانون کوه طبیعت (همنوردانی که تا کنون 20 برنامه غیر رایگان همراه ما بوده‌اند) و فراگیران و دانش‌آموختگان موسسه طبیعت هزینه پایه برنامه را پرداخت خواهند کرد و همچنین عزیزانی که در یک سال گذشته 3 برنامه (غیر رایگان) با کانون همراه بوده‌اند از اعضای کانون هستند و در این برنامه 10% تخفیف در هزینه برنامه دارند.
* اولویت ثبت نام با همنوردانی است که زودتر ثبت‌نام خود را قطعی کنند.
!!! حتماً قبل از ثبت‌نام در برنامه و واریز وجه، با سرپرست برنامه (آقای نیک‌نام) تماس بگیرید. بدیهی است در صورت عدم هماهنگی و عدم تأیید سرپرست امکان همراهی با ما را در این برنامه نخواهید داشت.

شماره کارت جهت واریز وجه
6063-7310-9948-8232
بانک مهر ایران
به نام شاهو نیک نام

شماره شبا جهت واریز
150600302270009167200002
بانک مهر ایران
به نام شاهو نیک نام

سفرهای برگزار شده

عنوان : سفر جنگل نوردی و صعود به قله ارفع کوه

1402/06/09 تا 1402/06/10

برگزاركننده : کانون کوهنوردی طبیعت

نحوه برگزاری : حضوری