پیمایش تنگ رغز 

اطلاعات برنامه

- تاریخ برنامه: 22 الی 26 شهریور 1402
- زمان برنامه: 5 روزه
- سطح برنامه: این برنامه از نوع طبیعتگردی ماجراجویانه نیمه سنگین می‌باشد. نداشتن ترس از ارتفاع، آشنایی اولیه با شنا و داشتن آمادگی جسمانی خوب لازمه شرکت در این برنامه می‌باشد.
- وعده‌های غذایی: 1 وعده شام بعد از دره و 1 وعده صبحانه روز آخر مهمان کانون هستید. 2 وعده صبحانه، 3 وعده ناهار و 2 وعده شام به عهده خود عزیزان می‌باشد.
- اقامت: خانه محلی
- وسیله نقلیه: اتوبوس VIP، قطار، مینی‌بوی محلی و نیسان
- هزینه برنامه: 4,500,000 تومان
- سرپرست برنامه: نسیم صادق‌زاده 09123166581

تنگه رغز

خدمات تور

- اتوبوس VIP تهران تا شیراز
- قطار 4 تخته شیراز تا تهران
- مینی‌بوس محلی از شیراز تا داراب و روستای کوهجرد و برگشت به شیراز
- نیسان برای حمل و نقل تا ابتدای دره و برگشت
- 2 شب اقامت در خانه محلی
- 1 وعده شام و 1 وعده صبحانه
- تجهیزات فنی عمومی شامل طناب و تجهیزات ایجاد کارگاه و ...
- تجهیزات فنی شخصی شامل هارنس، کارابین، پیرانا، کلاه کاسکت، خود حمایت، لباس غواصی، جلیقه مخصوص دره‌نوردی، کوله مخصوص دره‌نوردی و درای بگ
- 1 جلسه آموزش جهت آشنایی افراد با تجهیزات دره‌نوردی و نحوه کار با آن‌ها
- راهنمای فنی و مجرب دره
- راهنمای گردشگری
- بیمه مسئولیت مدنی
- هماهنگی‌های برنامه و مجوز ورود به دره

دوستانی که تمایل به شرکت در این سفر را دارند کلیه اطلاعات برنامه را مطالعه نموده (کلیک نمایید) و پس از اخذ تأیید از سرپرست برنامه نسبت به پر کردن فرم ثبت‌نام، واریز وجه و بارگذاری فیش پرداختی اقدام نموده و ثبت‌نام خود را قطعی کنند.

شرایط کنسل شدن برنامه

شرایط آب و هوایی در برنامه‌های کوهنوردی و طبیعتگردی حائز اهمیت هست، لذا در صورت نامساعد شدن شرایط جوی و یا هر مسئله دیگری به تشخیص سرپرست تمام و یا قسمتی از برنامه کنسل و یا جابجا خواهد شد.

زیباترین دره‌های ایران

شرح برنامه

- چهارشنبه 22 شهریور: ساعت 21:00 با اتوبوس به سمت شیراز حرکت می‌کنیم.
- پنجشنبه 23 شهریور: صبح بعد از رسیدن به شیراز و صرف صبحانه، مسیرمان را با مینی‌بوس به سمت داراب و روستای کوهجرد ادامه می‌دهیم. بعد از رسیدن به روستا در خانه محلی‌مان مستقر می‌شویم و تا بعداز ظهر به استراحت و صرف غذا وقتمان می‌گذرد. بعد از ظهر آموزش اولیه تجهیزات و روش‌های فرود و ... را خواهیم داشت و در نهایت شام و خواب زود هنگام برای آماده شدن یک روز پرهیجان با آدرنالین بالا.
- جمعه 24 شهریور: ساعت 03:00 صبح بیدار شده و وسایل را جمع کرده و با نیسان به سمت ابتدای دره حرکت می‌کنیم. حدوداً بعد از 01:30 ساعت به ابتدای مسیر کوهنوردی می‌رسیم و 01:30 ساعت هم کوهنوردی خواهیم داشت تا سرچشمه. بعد از صرف صبحانه و آب بندی وسایل ماجراجویی آغاز می‌شود. حدود 4 کیلومتر دره‌نوردی در آب خنک، شنا در میان حوضچه‌های دره به طول 3 تا 40 متر، فرود از آبشارهای دره با ارتفاع 5 تا 38 متر، در برخی نقاط پریدن از ارتفاع حدود 4 متری به داخل حوضچه‌های آب و دست به سنگ در برخی نقاط. بعد از یک روز پر هیجان غروب از دره خارج می‌شویم و به محل اقامتمان بر می‌گردیم و بعد از صرف شام با خستگی زیاد اما خوشحال به خواب می‌رویم.
- شنبه 25 شهریور: بعد از جمع کردن وسایل و صرف صبحانه با مینی‌بوس به سمت شیراز حرکت می‌کنیم. بعد از رسیدن به شیراز تا زمان رفتن به راه آهن می‌توانیم شیرازگردی داشته باشیم و ساعت 16:40 با قطار به سمت تهران حرکت می‌کنیم.
- یکشنبه 26 شهریور: ساعت 07:05 در راه آهن تهران با کوله باری از خاطرات خوش از هم خداحافظی می‌کنیم.

دوستانی که تمایل به شرکت در این سفر را دارند کلیه اطلاعات برنامه را مطالعه نموده (کلیک نمایید) و پس از اخذ تأیید از سرپرست برنامه نسبت به پر کردن فرم ثبت‌نام، واریز وجه و بارگذاری فیش پرداختی اقدام نموده و ثبت‌نام خود را قطعی کنند.

** اعضای قدیمی کانون کوه طبیعت (همنوردانی که تا کنون 20 برنامه غیر رایگان همراه ما بوده‌اند) و فراگیران و دانش‌آموختگان موسسه طبیعت هزینه پایه برنامه را پرداخت خواهند کرد و همچنین عزیزانی که در یک سال گذشته 3 برنامه (غیر رایگان) با کانون همراه بوده‌اند از اعضای کانون هستند و در این برنامه 300,000 تومان نخفیف در برنامه دارند.
* اولویت ثبت نام با همنوردانی است که زودتر ثبت‌نام خود را قطعی کنند.
!!! حتماً قبل از ثبت‌نام در برنامه و واریز وجه، با سرپرست برنامه (خانم صادق‌زاده) تماس بگیرید. بدیهی است در صورت عدم هماهنگی و عدم تأیید سرپرست امکان همراهی با ما را در این برنامه نخواهید داشت.

شماره کارت جهت واریز وجه
6063-7310-9948-8232
بانک مهر ایران
به نام شاهو نیک نام

شماره شبا جهت واریز
150600302270009167200002
بانک مهر ایران
به نام شاهو نیک نام

سفرهای برگزار شده

عنوان : سفر طبیعت‌گردی و پیمایش تنگ رغز

1402/06/22 تا 1402/06/26

برگزاركننده : کانون کوهنوردی طبیعت

نحوه برگزاری : حضوری