اطلاعات برنامه

- تاریخ برنامه: 10 - 14 مهر 1402
- مدت برنامه: 4.5 روز
- محل و زمان حرکت:
ساعت 19:00 روز دوشنبه 10 مهر از ترمینال غرب
- محل و زمان برگشت:
ساعت 05:00 صبح روز شنبه 15 مهر به ترمینال آزادی
- سطح برنامه:
این برنامه از نوع پیمایش جنگلی متوسط و طبیعت‌گردی سبک می‌باشد.
- وعده‌های غذایی: تمام وعده‌های غذایی به غیر از یک وعده صبحانه به عهده خود عزیزان می‌باشد. امکان تهیه غذا در دو روز آخر از مشگین شهر وجود دارد.
- اقامت: کمپ و خانه محلی
- حمل و نقل: اتوبوس و مینی‌بوس
- هزینه تور: 4,200,000
- سرپرست برنامه: نسیم صادق‌زاده 09123166581

 

خدمات تور

- اتوبوس VIP رفت و برگشت به مشگین شهر
- مینی‌بوس دربست در کل 4 روز
- یک شب اقامت در خانه محلی
- یک وعده صبحانه محلی
- بیمه مسیولیت مدنی با سقف دیه کامل
- راهنمای مجرب طبیعتگردی
- راهنمای محلی
- هماهنگی‌های برنامه و مجوزها

دوستانی که تمایل به شرکت در این سفر را دارند کلیه اطلاعات برنامه را مطالعه نموده (کلیک نمایید) و پس از اخذ تأیید از سرپرست برنامه نسبت به پر کردن فرم ثبت‌نام، واریز وجه و بارگذاری فیش پرداختی اقدام نموده و ثبت‌نام خود را قطعی کنند.

شرایط کنسل شدن برنامه

شرایط آب و هوایی در برنامه‌های کوهنوردی و طبیعتگردی حائز اهمیت هست، لذا در صورت نامساعد شدن شرایط جوی و یا هر مسئله دیگری به تشخیص سرپرست تمام و یا قسمتی از برنامه کنسل و یا جابجا خواهد شد.

شرح برنامه

- دوشنبه 10 مهر
ساعت 19:00 با اتوبوس از ترمینال غرب به سمت مشگین شهر حرکت می‌کنیم.
- سه شنبه 11 مهر
صبح زود به مشگین شهر می‌رسیم و وسایل را از اتوبوس به مینی‌بوس انتقال می‌دهیم و بعد از صرف صبحانه به سمت ورزقان و جنگل‌های هیرکانی ارسباران حرکت می‌کنیم. جنگل‌های ارسباران به نسبت بقیه جنگل‌های هیرکانی به دلیل هوای سردتر خزان زودتری دارند. بعد از رسیدن به روستای جنگلی آستامال از مینی‌بوس پیاده شده و وسایل اضافه را در مینی‌بوس قرار می‌دهیم و پیمایشمان را از امام زاده سید جبرییل آغاز می‌کنیم. پیمایش جنگلیمان بسیار زیبا با شیب ملایم و در اکثر جاها سراشیبی است. روز اول حدودا 13 کیلومتر پیمایش داریم و شب نزدیک روستای جنگلی اولی کمپ می‌کنیم.

- چهارشنبه 12 مهر
بعد از جمع‌آوری کمپ و صرف صبحانه پیمایش روز دوم شروع می‌شود. در پیمایشی سبک تا روستای تاریخی اشتبین که پایان پیمایشمان است، می‌رویم. روستای اشتبین که به ماسوله آذربایجان مشهور است در نزدیکی رود ارس و مرز ایران و آذربایجان واقع شده است. مسافت روز دوم حدود 12 کیلومتر است. از روستای اشتبین سوار مینی‌بوسمان شده و به نزدیکی کلیبر و قلعه بابک می‌آییم و در همان منطقه کمپ می‌کنیم.

- پنجشنبه 13 مهر
صبحانه را می‌خوریم و کمپ را جمع می‌کنیم و راهی بازدید از قلعه بابک می‌شویم. بابک خرمدین از سرداران بزرگ ایرانی و یارانش حدود 20 سال در این قلعه زندگی کردند و در برابر سپاهیان اعراب جنگیدند. بعد از بازدید از قلعه و برگشت به پایین و صرف ناهار به سمت مشگین شهر حرکت می‌کنیم. بعد از رسیدن به مشگین شهر در خانه محلیمان کمی استراحت می‌کنیم و آب گرم و شکم‌گردی و گشت و گذار تفریح تا آخر شبمان است.- جمعه 14 مهر
صبحانه محلی لذیذمان را می‌خوریم و برای خرید سوغاتی که بیشتر شامل خوراکیجات و عسل هست سری به بازار می‌زنیم. با بازدید از پل معلق مشگین شهر و گشت و گذار در منطقه و صرف ناهار خوشمزه تا بعد از ظهر مشغول هستیم. برمی‌گردیم خانه محلی و وسایلمان را جمع می‌کنیم و عصر هنگام به سمت تهران حرکت می‌کنیم.
- شنبه 15 مهر
ساعت 5 صبح در ترمینال آزادی سفرمان را با خوبی و خوشی به پایان می‌رسانیم.

دوستانی که تمایل به شرکت در این سفر را دارند کلیه اطلاعات برنامه را مطالعه نموده (کلیک نمایید) و پس از اخذ تأیید از سرپرست برنامه نسبت به پر کردن فرم ثبت‌نام، واریز وجه و بارگذاری فیش پرداختی اقدام نموده و ثبت‌نام خود را قطعی کنند.

** اعضای قدیمی کانون کوه طبیعت (همنوردانی که تا کنون 20 برنامه غیر رایگان همراه ما بوده‌اند) و فراگیران و دانش‌آموختگان موسسه طبیعت هزینه پایه برنامه را پرداخت خواهند کرد و همچنین عزیزانی که در یک سال گذشته 3 برنامه (غیر رایگان) با کانون همراه بوده‌اند از اعضای کانون هستند و در هر برنامه شامل تخیف می‌شوند.
* اولویت ثبت نام با همنوردانی است که زودتر ثبت‌نام خود را قطعی کنند.
!!! حتماً قبل از ثبت‌نام در برنامه و واریز وجه، با سرپرست برنامه (خانم صادق‌زاده) تماس بگیرید. بدیهی است در صورت عدم هماهنگی و عدم تأیید سرپرست امکان همراهی با ما را در این برنامه نخواهید داشت.

شماره کارت جهت واریز وجه
6063-7310-9948-8232
بانک مهر ایران
به نام شاهو نیک نام

شماره شبا جهت واریز
150600302270009167200002
بانک مهر ایران
به نام شاهو نیک نام

سفرهای برگزار شده

عنوان : پیمایش ارسباران و طبیعت‌گردی مشگین شهر

1402/07/10 تا 1402/07/15

برگزاركننده : کانون کوهنوردی طبیعت

نحوه برگزاری : حضوری