پیمایش کویر

اطلاعات برنامه

- تاریخ برنامه: پنجشنبه و جمعه 3 و 4 آذر 1401
- مدت‌ زمان برنامه: 2 روز
- مسافت پیمایش: حدوداً 30 کیلومتر
- سطح برنامه: این برنامه از نوع پیمایشی با سطح متوسط است.
- وعده‌های غذایی: تمام وعده‌های غذایی به عهده خود عزیزان هست. 2 وعده صبحانه، 2 وعده ناهار و 1 وعده شام
- هزینه برنامه: 1,500,000 تومان
- سرپرست برنامه: نسیم صادق‌زاده 09123166581

خدمات تور

- بیمه مسئولیت مدنی با سقف دیه کامل
- راهنمای مجرب
- وسیله حمل و نقل توریستی
- 1 شب اقامت در خانه بومگردی
- ماشین پشتیبان
- تمام ورودیه ها
- هماهنگی‌های برنامه و مجوز

دوستانی که تمایل به شرکت در این سفر را دارند کلیه اطلاعات برنامه را مطالعه نموده (کلیک نمایید) و پس از اخذ تأیید از سرپرست برنامه نسبت به پر کردن فرم ثبت‌نام، واریز وجه و بارگذاری فیش پرداختی اقدام نموده و ثبت‌نام خود را قطعی کنند.

شرح برنامه

- روز اول پنجشنبه 03 آذر 1401
صبح روز پنجشنبه رأس ساعت 04:00 صبح از ترمینال جنوب به سمت کاشان و شهر ابوزید آباد حرکت می‌کنیم. حوالی ساعت 07:00 صبح به ترمینال کاشان می‌رسیم و از آنجا با مینی‌بوس محلی به سمت ابوزیدآباد و نقطه شروع پیاده‌روی حرکت می‌کنیم. ساعت 07:30 به نقطه مورد نظر رسیده و پس از صرف صبحانه و سپردن کوله‌های بزرگ به مینی‌بوس با کوله سبک که حاوی آب و ناهار و تنقلات می‌باشد به سمت کویر و نخلستان چاه عروس پیمایش خود را آغاز می‌کنیم. ناهار را بین راه و در دل کویر صرف کرده و پس از 15 کیلومتر پیاده‌روی و عبور از رمل‌ها حوالی ساعت 16:00 به نخلستان چاه عروس می‌رسیم. کوله‌هایمان از قبل به اقامتگاه رسیده و با چای گرم از ما استقبال می‌کنند. مابقی روز را تا پاسی از شب در واحه زیبای چاه عروس و در کنار آتش را دیدن آسمان زیبای کویر می‌گذرانیم.
پیمایش روز اول: حدود 15 کیلومتر

- روز دوم جمعه 04 آذر 1401
روز جمعه صبح زود از خواب برمی خیزیم و پس از صرف صبحانه و جمع‌آوری کوله‌ها و سپردن آن‌ها به ماشین پشتیبان، رأس ساعت 08:00 پیمایش خود را به سمت چاه سه بند آغاز می‌کنیم. حوالی ظهر به چاه سه بند رسیده و ناهار را همانجا در کنار چاه و اکوکمپ چهل حصار صرف می‌کنیم. (امکان سفارش غذا در این اکوکمپ مهیا می‌باشد.) پس از صرف ناهار به سمت چاله‌های سمبک حرکت خود را در دل کویر ادامه داده و حوالی ساعت 16:00 به چال سمبک می‌رسیم. بازدیدی کوتاه از منطقه خواهیم داشت و پیماش خود را در کنار مینی‌بوس که در آن حوالی منتظر ماست به پایان می‌رسانیم. سپس به سمت ترمینال کاشان حرکت کرده و پیشبینی می‌کنیم ساعت 22:00 شب به ترمینال جنوب برسیم.
پیمایش روز دوم: حدود 15 کیلومتر

کنسل شدن برنامه

شرایط آب و هوایی در برنامه‌های کوهنوردی و طبیعت‌گردی حائز اهمیت هست، لذا در صورت نامساعد شدن شرایط جوی و يا هر مسئله ديگری به تشخيص سرپرست تمام و يا قسمتی از برنامه کنسل و یا جابجا خواهد شد.

لوازم موردنیاز

- کفش مخصوص کوه‌پیمایی و یک صندل راحت یا کفش شهری برای داخل ماشین و اقامتگاه
- کوله کوهنوردی 2 روزه و کوله سبک یک روزه
- عصای کوهنوردی
- کیسه‌خواب مناسب
- زیرانداز کیسه‌خواب
- پوشاک مناسب سرد و گرم (بادگیر)
- پانچو (عدم نیاز به آن قبل از برنامه اعلام می گردد)
- هد لامپ
- قمقمه یا بطری آب
- گاز خوراک‌پزی (امکان استفاده مشترک)
- قاشق، چنگال، چاقو، بشقاب، لیوان
- وعده‌های غذایی
- تنقلات و میوه
- عینک و کلاه آفتابی
- کرم ضدآفتاب و داروهای شخصی
- لوازم بهداشتی شخصی
- کارت ملی و پول نقد

دوستانی که تمایل به شرکت در این سفر را دارند کلیه اطلاعات برنامه را مطالعه نموده (کلیک نمایید) و پس از اخذ تأیید از سرپرست برنامه نسبت به پر کردن فرم ثبت‌نام، واریز وجه و بارگذاری فیش پرداختی اقدام نموده و ثبت‌نام خود را قطعی کنند.

% اعضای قدیمی کانون کوه طبیعت (همنوردانی که تا کنون 20 برنامه غیر رایگان همراه ما بوده‌اند) و فراگیران و دانش‌آموختگان موسسه طبیعت، هزینه تمام شده برنامه (هزینه پایه) را پرداخت می‌نمایند.
همچنین عزیزانی که در یک سال گذشته 3 برنامه (غیر رایگان) با کانون همراه بوده‌اند جزء اعضای کانون هستند و در هر برنامه 10% تخفیف دارند.
!!!
حتماً قبل از ثبت‌نام در برنامه و واریز وجه، با سرپرست برنامه (خانم صادق‌زاده) تماس بگیرید. بدیهی است در صورت عدم هماهنگی و عدم تأیید سرپرست امکان همراهی با ما را در این برنامه نخواهید داشت.

شماره کارت جهت واریز وجه
6063731099488232
بانک مهر ایران
به نام شاهو نیک نام

شماره شبا جهت واریز
150600302270009167200002
بانک مهر ایران
به نام شاهو نیک نام

سفرهای برگزار شده

عنوان : پیمایش کویر ابوزیدآباد

1401/09/03 تا 1401/09/04

برگزاركننده : کانون کوهنوردی طبیعت

نحوه برگزاری : حضوری