قلعه رودخان

اطلاعات برنامه

- مقصد: استان‌های زنجان و گیلان
- تاریخ برنامه: سه‌شنبه 26 الی پنجشنبه 28 اردیبهشت 1402
- مدت برنامه: 3 روز
- شروع یرنامه: سه‌شنبه صبح ساعت 04:00 از میدان آرژانتین
- پایان برنامه: پنجشنبه ساعت 24:00
- افزایش ارتفاع: حدود 2,000 متر با نیسان
- کاهش ارتفاع: 1,350 متر
- سطح برنامه: این برنامه از نوع پیمایش سنگین همراه با کوله کشی در 3 روز است. در صورت هماهنگ شدن با قاطر، به همنوردان اطلاع داده خواهد شد.
- وعده‌های غذایی: 3 وعده صبحانه، 3 وعده ناهار و 3 وعده شام به عهده خود عزیزان می‌باشد. (امکان تهیه ناهار و شام روز آخر در انتهای مسیر قلعه رودخان و وسط راه جاده وجود دارد.)
- هزینه برنامه: 2,200,000 تومان
- سرپرسته برنامه: خانم نسیم صادق‌زاده 09123166581

ترکینگ در جنگل

خدمات تور

- میدل باس برای مسیر رفت تا آب بر و اتوبوس VIP برای مسیر برگشت از قلعه رودخان
- نیسان محلی برای مسیر آب بر تا ارتفاعات جمال آباد (گردنه دیزاب)
- بیمه مسئولیت مدنی
- راهنمای مجرب کوهنوردی
- هماهنگی‌های برنامه و مجوز

اقامت شب اول 

دوستانی که تمایل به شرکت در این سفر را دارند کلیه اطلاعات برنامه را مطالعه نموده (کلیک نمایید) و پس از اخذ تأیید از سرپرست برنامه نسبت به پر کردن فرم ثبت‌نام، واریز وجه و بارگذاری فیش پرداختی اقدام نموده و ثبت‌نام خود را قطعی کنند.

شرح برنامه

- سه‌شنبه 26 اردیبهشت (روز اول)
ساعت 04:00 بامداد از میدان آرژانتین به سمت شهرستان آب بر حرکت می‌کنیم. بعد از رسیدن به آب بر صبحانه را صرف کرده و سوار بر نیسان شده و حدودا بعد از 1 ساعت به جمال آباد باکلور (گردنه تکاب) می‌رسیم. از این نقطه پیمایش ما شروع می‌شود. در میانه مسیر ناهارمان را خورده و تا دشت دیزاب محل کمپ شب اول خواهیم رفت و عصر هنگام کمپمان را برپا می‌کنیم.
- چهارشنبه 27 اردیبهشت (روز دوم)
بعد از استراحت خوب شب قبل سرحال از خواب بیدار می‌شویم و صبحانه را میل کرده و کمپ را جمع می‌کنیم و پیمایش روز دوم را در یکی از سرسبزترین خط الراس‌ها ادامه می‌دهیم. تا ییلاق مته خوانی که محل کمپ شب دوم هست ادامه می‌دهیم و ابتدای سرازیری جنگل کمپ می‌کنیم.
- پنجشنبه 28 اردیبهشت (روز سوم)
بعد از صرف صبحانه و جمع کردن چادرها وارد مسیر جنگلی پر شیبی می‌شویم که تا خود قلعه این شیب تند ادامه دارد. بعد از رسیدن به قلعه و بازدید از آن از راه پله‌ها به پایین رفته و در رستوران‌های پایین قلعه ناهار را صرف کرده و سپس با اتوبوس به سمت تهران حرکت می‌کنیم و حدودا تا ساعت 24:00 شب به تهران خواهیم رسید.

ییلاق مته خوانی 

کنسل شدن برنامه

شرایط آب و هوایی در برنامه‌های کوهنوردی و طبیعت‌گردی حائز اهمیت می‌باشد، لذا در صورت نامساعد شدن شرایط جوی و يا هر مسئله ديگری به تشخيص سرپرست تمام و يا قسمتي از برنامه دچار تغییر خواهد شد.

دوستانی که تمایل به شرکت در این سفر را دارند کلیه اطلاعات برنامه را مطالعه نموده (کلیک نمایید) و پس از اخذ تأیید از سرپرست برنامه نسبت به پر کردن فرم ثبت‌نام، واریز وجه و بارگذاری فیش پرداختی اقدام نموده و ثبت‌نام خود را قطعی کنند.

* اعضای قدیمی کانون کوه طبیعت (همنوردانی که تا کنون 20 برنامه غیر رایگان همراه ما بوده‌اند) و فراگیران و دانش‌آموختگان موسسه طبیعت، در این برنامه از 20 دلار تخفیف برخوردارند.
* همچنین عزیزانی که در یک سال گذشته 3 برنامه (غیر رایگان) با کانون همراه بوده‌اند جزء اعضای کانون هستند، در این برنامه 10 دلار تخفیف دارند.
پرداخت ارزی: هزینه ارزی سفر بصورت نقدی از همنوردان اخذ خواهد شد.
اولویت ثبت نام با همنوردانی است که زودتر ثبت‌نام خود را قطعی کنند.
!!! حتماً قبل از ثبت‌نام در برنامه و واریز وجه، با سرپرست برنامه (خانم صادق‌زاده) تماس بگیرید. بدیهی است در صورت عدم هماهنگی و عدم تأیید سرپرست امکان همراهی با ما را در این برنامه نخواهید داشت.

شماره کارت جهت واریز وجه
6063731099488232
بانک مهر ایران
به نام شاهو نیک نام

شماره شبا جهت واریز
150600302270009167200002
بانک مهر ایران
به نام شاهو نیک نام

سفرهای برگزار شده

عنوان : پیمایش آب بر به قلعه رودخان

1402/02/26 تا 1402/02/28

برگزاركننده : کانون کوهنوردی طبیعت

نحوه برگزاری : حضوری