اطلاعات برنامه

- تاریخ برنامه: 31 خرداد الی 2 تیر 1402
- افزایش ارتفاع: حدود 2,111 متر
- سطح برنامه: این برنامه از نوع کوهنوردی نیمه سنگین است.
- وعده‌های غذایی: یک وعده صبحانه، دو وعده ناهار و دو وعده شام به عهده خود عزیزان می‌باشد. یک وعده صبحانه محلی به عهده کانون است. امکان تهیه شام روز آخر در شابیل وجود دارد.
- هزینه برنامه: 2,350,000 تومان
- سرپرست برنامه: نسیم صادق‌زاده 09123166581

خدمات تور

- اتوبوس وی آی پی رفت و برگشت
- لندرور محلی برای حمل کوله ها از شابیل تا پناهگاه در مسیر رفت
- لندرور محلی برای انتقال نفرات از پناهگاه تا شابیل در مسیر برگشت
- یک شب اقامت در پناهگاه
- امانتداری کوله‌ها برای روز صعود
- یک وعده صبحانه محلی
- بیمه مسئولیت مدنی با سقف دیه کامل
 - راهنمای مجرب کوهنوردی
- هماهنگی‌های برنامه و مجوز

دوستانی که تمایل به شرکت در این سفر را دارند کلیه اطلاعات برنامه را مطالعه نموده (کلیک نمایید) و پس از اخذ تأیید از سرپرست برنامه نسبت به پر کردن فرم ثبت‌نام، واریز وجه و بارگذاری فیش پرداختی اقدام نموده و ثبت‌نام خود را قطعی کنند.

شرح برنامه

- چهارشنبه 31 خرداد:
ساعت 22 با یک دستگاه اتوبوس وی آی پی از میدان آزادی به سمت اردبیل حرکت میکنیم.
- پنج شنبه 1 تیر:
حدودا ساعت 8:30 صبح به شابیل می‌رسیم و پس از صرف صبحانه کوله های سنگین را به لندرور میدهیم ساعت 10:30 پیمایشمان را به سمت پناهگاه یا همان حسینیه شروع می کنیم. وسط مسیر ناهار را می خوریم و حدودا ساعت 15:30 به پناهگاه می رسیم. در پناهگاه استراحت میکنیم و در کنار همدیگر به معاشرت و دورهمی می پردازیم و شب خیلی زود به خواب می رویم.
- جمعه 2 تیر:
ساعت 3 صبح بعد از بیدار شدن و جمع کردن وسایل، کوله‌ها را به امانات پناهگاه تحویل می دهیم و ساعت 4:30 به سمت قله حرکت میکنیم. یک وعده صبحانه و ناهار سبک به صورت لقمه آماده همراه خود بر می داریم که در مسیر نوش جان می کنیم. پیش بینی می کنیم حدودا ساعت 10:30 بر روی قله باشیم و بعد از استراحت و گرفتن عکس یادگاری به سمت پایین حرکت می کنیم. حدودا ساعت 4 کنار پناهگاه خواهیم بود و بعد گرفتن کوله ها با لندرور به شابیل برمی گردیم. تا ساعت 8 شب زمان داریم که در شابیل به آب گرم برویم و شام بخوریم و 8 شب با اتوبوس به سمت تهران حرکت می کنیم.
- شنبه 3 تیر:
ساعت 6 صبح به تهران خواهیم رسید و در میدان آزادی برنامه پایان خواهد یافت

 

کنسل شدن برنامه

شرایط آب و هوایی در برنامه‌های کوهنوردی و طبیعت‌گردی حائز اهمیت می‌باشد، لذا در صورت نامساعد شدن شرایط جوی و يا هر مسئله ديگری به تشخيص سرپرست تمام و يا قسمتي از برنامه دچار تغییر خواهد شد.

دوستانی که تمایل به شرکت در این سفر را دارند کلیه اطلاعات برنامه را مطالعه نموده (کلیک نمایید) و پس از اخذ تأیید از سرپرست برنامه نسبت به پر کردن فرم ثبت‌نام، واریز وجه و بارگذاری فیش پرداختی اقدام نموده و ثبت‌نام خود را قطعی کنند.

* اعضای قدیمی کانون کوه طبیعت (همنوردانی که تا کنون 20 برنامه غیر رایگان همراه ما بوده‌اند) و فراگیران و دانش‌آموختگان موسسه طبیعت، هزینه تمام شده برنامه (هزینه پایه) را پرداخت می‌نمایند.
* همچنین عزیزانی که در یک سال گذشته 3 برنامه (غیر رایگان) با کانون همراه بوده‌اند جزء اعضای کانون هستند، در این برنامه 10 % تخفیف دارند.
اولویت ثبت نام با همنوردانی است که زودتر ثبت‌نام خود را قطعی کنند.
!!! حتماً قبل از ثبت‌نام در برنامه و واریز وجه، با سرپرست برنامه (خانم صادق‌زاده) تماس بگیرید. بدیهی است در صورت عدم هماهنگی و عدم تأیید سرپرست امکان همراهی با ما را در این برنامه نخواهید داشت.

شماره کارت جهت واریز وجه
6063731099488232
بانک مهر ایران
به نام شاهو نیک نام

شماره شبا جهت واریز
150600302270009167200002
بانک مهر ایران
به نام شاهو نیک نام

سفرهای برگزار شده

عنوان : صعود به قله سبلان

1402/03/31 تا 1402/04/02

برگزاركننده : کانون کوهنوردی طبیعت

نحوه برگزاری : حضوری