قله آزاد کوه

اطلاعات برنامه

- تاریخ برنامه: پنجشنبه و جمعه، 15 و 16 تیر ماه 1402
- مدت زمان برنامه: 2 روز
- افزایش ارتفاع: حدود 1,700 متر
- سطح برنامه: این برنامه از نوع کوهنوردی نیمه سنگین است.
- وعده‌های غذایی: کلیه وعده‌های غذایی به عهده خود عزیزان می‌باشد که شامل 1 وعده صبحانه، 2 وعده ناهار و 1 وعده شام  است. (امکان تهیه وعده های غذایی در منطقه نیست.)
- هزینه برنامه: 1,450,000 تومان
- سرپرست برنامه: شاهو نیک‌نام 09126504055

قله آزاد کوه

خدمات تور

- بیمه مسیولیت مدنی با سقف دیه کامل
- راهنمای مجرب کوهنوردی دارای کارت گردشگری
- هماهنگی‌های برنامه و مجوز
- میدل باس جهت تهران تا منطقه و برگشت
* امکان حمل کوله توسط قاطر با هزینه شخصی وجود دارد.

دوستانی که تمایل به شرکت در این سفر را دارند کلیه اطلاعات برنامه را مطالعه نموده (کلیک نمایید) و پس از اخذ تأیید از سرپرست برنامه نسبت به پر کردن فرم ثبت‌نام، واریز وجه و بارگذاری فیش پرداختی اقدام نموده و ثبت‌نام خود را قطعی کنند.

شرح برنامه

- روز اول: پنج شنبه 15 تیر 1402، حوالی ساعت 06:00 صبح در میدان آرژانتین جمع می‌شویم و سوار بر میدل باس به سمت جاده چالوس حرکت می‌کنیم و بعد از معارفه اولیه، استراحت می‌کنیم تا به روستا برسیم. برای رسیدن به روستای کلاک بالا از پل زنگوله جاده فرعی سمت راست را که به سمت یوش بلده برویم، حدود 45 کیلومتر ادامه دهیم تا پس از گذشتن از روستاهای دونا، کمربن، نسن و پیل، درست جنب روستای میناک بعد از انتخاب فرعی سمت راست ابتدا به روستای کلاک پایین و سپس به کلاک بالا برسیم. حدود ساعت 10:00 صبح در روستا خواهیم بود و بعد از تحویل بارها به قاطرها و آماده‌سازی اولیه، پیاده‌روی را شروع خواهیم کرد. بیشتر مسیر از کنار رودخانه است و آنتن‌دهی مبایل هم نداریم.
در ادامه مسیر در استراحت نهار را می‌خوریم و به سمت گردنه حرکت خواهیم کرد. حدود ساعت 17:00 به گردنه چورن خواهیم رسید و چادرها را برپا می‌کنیم و بعد از تصاویری زیبا از منطقه و قله‌های اطراف و خوردن شام، در کیسه خواب هایمان به خواب شیرین می‌رویم!
- روز دوم: جمعه 16 تیرماه 1402، صبح زود بیدار می‌شویم و بعد از صرف صبحانه به سمت قله حرکت می‌کنیم و بعد از دو ساعت به قله خواهیم رسید، در مسیر اگر هوا و ابرها با ما یار باشند می‌توانیم قله دماوند را ببینیم.
بعد از ثبت عکس‌ها و برگزاری مراسم صعود به قله، به پایین برمی‌گردیم و چادرها را جمع می‌کنیم و به سمت روستا حرکت می‌کنیم، نهار را در مسیر می‌خوریم و حدود ساعت 15:00 به روستا می‌رسیم و سوار بر ماشین به سمت تهران حرکت می‌کنیم و اگر جاده پر ترافیک نباشه حدود ساعت 21:00 به میدان آرژانتین خواهیم رسید.

سفر کوهنوردی و صعود

کنسل شدن برنامه

شرایط آب و هوایی در برنامه‌های کوهنوردی و طبیعت‌گردی حائز اهمیت می‌باشد، لذا در صورت نامساعد شدن شرایط جوی و يا هر مسئله ديگری به تشخيص سرپرست تمام و يا قسمتي از برنامه دچار تغییر خواهد شد.

دوستانی که تمایل به شرکت در این سفر را دارند کلیه اطلاعات برنامه را مطالعه نموده (کلیک نمایید) و پس از اخذ تأیید از سرپرست برنامه نسبت به پر کردن فرم ثبت‌نام، واریز وجه و بارگذاری فیش پرداختی اقدام نموده و ثبت‌نام خود را قطعی کنند.

* اعضای قدیمی کانون کوه طبیعت (همنوردانی که تا کنون 20 برنامه غیر رایگان همراه ما بوده‌اند) و فراگیران و دانش‌آموختگان موسسه طبیعت، هزینه تمام شده برنامه (هزینه پایه) را پرداخت می‌نمایند.
* همچنین عزیزانی که در یک سال گذشته 3 برنامه (غیر رایگان) با کانون همراه بوده‌اند جزء اعضای کانون هستند، در این برنامه 10 % تخفیف دارند.
اولویت ثبت نام با همنوردانی است که زودتر ثبت‌نام خود را قطعی کنند.
!!! حتماً قبل از ثبت‌نام در برنامه و واریز وجه، با سرپرست برنامه (آقای نیکنام) تماس بگیرید. بدیهی است در صورت عدم هماهنگی و عدم تأیید سرپرست امکان همراهی با ما را در این برنامه نخواهید داشت.

شماره کارت جهت واریز وجه
6063-7310-9948-8232
بانک مهر ایران
به نام شاهو نیک نام

شماره شبا جهت واریز
150600302270009167200002
بانک مهر ایران
به نام شاهو نیک نام

سفرهای برگزار شده

عنوان : صعود به قله آزادکوه

1402/04/15 تا 1402/04/16

برگزاركننده : کانون کوهنوردی طبیعت

نحوه برگزاری : حضوری