یمایش جنگلی

اطلاعات برنامه

- تاریخ برنامه: 11 و 12 آبان ماه 1402
- زمان و محل حرکت: ساعت 06:00 صبح پنجشنبه از تهران
- زمان و محل برگشت: جمعه عصر از سیسنگان
- کل مسافت پیمایش: حدود 24 کیلومتر
- کاهش ارتفاع: حدود 1,250 متر
- سطح برنامه: این برنامه از نوع پیمایش جنگلی با درجه سختی متوسط همراه با حمل کوله و تجهیزات است.
- وعده‌های غذایی: 6 وعده غذایی که شامل یک وعده صبحانه (روز اول درمسیر رفت - جاده)، یک وعده ناهار (روز اول در جاده یا ابتدای مسیر پیمایش)، یک وعده شام (شب اول در محل شبمانی)، یک وعده صبحانه (روز دوم در محل کمپ)، یک وعده ناهار (روز دوم در جنگل)، یک وعده شام گرم (شب دوم در مسیر برگشت در رستوران جاده‌ای) می‌شود و تهیه همه وعده‌ها بر عهده خود عزیزان می‌باشد.
- حمل و نقل: ماشین دربستی
- اقامت: کمپ در جنگل
- هزینه برنامه: 1,990,000 تومان
- سرپرست برنامه: شاهین صفوی 09123338371 (تماس از طریق واتس‌اپ یا تلگرام)

جنگل های مازندران

خدمات تور

- خودرو مناسب دربست از تهران تا کجور
- خودرو مناسب دربست از سیسنگان تا تهران
- بیمه مسئولیت مدنی با سقف دیه کامل
- راهنمایان مجرب کوهنوردی و طبیعت‌گردی
- هماهنگی‌های برنامه و مجوز ورود به منطقه

دوستانی که تمایل به شرکت در این سفر را دارند کلیه اطلاعات برنامه را مطالعه نموده (کلیک نمایید) و پس از اخذ تأیید از سرپرست برنامه نسبت به پر کردن فرم ثبت‌نام، واریز وجه و بارگذاری فیش پرداختی اقدام نموده و ثبت‌نام خود را قطعی کنند.

شرایط کنسل‌شدن برنامه

شرایط آب و هوایی در برنامه‌های کوهنوردی و طبیعت‌گردی حائز اهمیت است، لذا در صورت نامساعد شدن شرایط جوی (بویژه بارندگی) و یا هر مسئله دیگری به تشخیص سرپرست برنامه، تمام و یا قسمتی از برنامه کنسل خواهد شد.

برکه‌ای زیبا

شرح برنامه

- پنج شنبه صبح 11 آبان
ساعت 06:00 صبح با خودرو توریستی از تهران (محل قرار) به سمت کجور حرکت می‌کنیم در محلی مناسب توقف کرده و صبحانه صرف می‌کنیم. مجدداً ادامه مسیر داده و با توجه به ترافیک جاده و یا در ابتدای مسیر پیمایش توقف کرده و ناهار خواهیم خورد. سپس حدود 7 کیلومتر مسیر را پیمایش می‌کنیم و در کنار رودخانه فصلی توقف کرده چادر برپا می‌کنیم، شام را صرف کرده و می‌خوابیم. ضمناً کلیه عزیزان (هر دونفر) باید توانایی برپایی یک چادر رو داشته باشند لذا تکنیک چادر زدن را در منزل تمرین بفرمایید.

- جمعه صبح 12 آبان
ساعت 05:45 صبح بیدار می‌شویم آماده شده و صبحانه می‌خوریم و رأس ساعت 07:00 حرکت می‌کنیم. حدود ساعت 13:00 در کنار برکه‌ای زیبا ناهار خواهیم خورد و سپس ادامه مسیر خواهیم داد. در صورتی که سرعت پیمایش مناسب باشد حدود ساعت 15:00 در سیسنگان (ملاکلا) برنامه به پایان خواهد رسید و به سمت تهران حرکت خواهیم کرد. زمان پایان برنامه بستگی به سرعت حرکت کلیه عزیزان دارد. شام را در رستوران بین جاده‌ای بصورت گرم صرف خواهیم کرد. با توجه به ترافیک جاده حدوداً بین ساعت 22:00 تا 24:00 شب در تهران خواهیم بود.

* کلیه زمان‌ها تقریبی بوده و ممکن است کمی تغییر داشته باشد.

مسیر پیمایش

دوستانی که تمایل به شرکت در این سفر را دارند کلیه اطلاعات برنامه را مطالعه نموده (کلیک نمایید) و پس از اخذ تأیید از سرپرست برنامه نسبت به پر کردن فرم ثبت‌نام، واریز وجه و بارگذاری فیش پرداختی اقدام نموده و ثبت‌نام خود را قطعی کنند.

** اعضای قدیمی کانون کوه طبیعت (همنوردانی که تا کنون 20 برنامه غیر رایگان همراه ما بوده‌اند) و فراگیران و دانش‌آموختگان موسسه طبیعت هزینه پایه برنامه را پرداخت خواهند کرد و همچنین عزیزانی که در یک سال گذشته 3 برنامه (غیر رایگان) با کانون همراه بوده‌اند از اعضای کانون هستند و در هر برنامه شامل تخیف می‌شوند.

* اولویت ثبت نام با همنوردانی است که زودتر ثبت‌نام خود را قطعی کنند.
!!! حتماً قبل از ثبت‌نام در برنامه و واریز وجه، با سرپرست برنامه (آقای صفوی) تماس بگیرید. بدیهی است در صورت عدم هماهنگی و عدم تأیید سرپرست امکان همراهی با ما را در این برنامه نخواهید داشت.

شماره کارت جهت واریز وجه
6063-7310-9948-8232
بانک مهر ایران
به نام شاهو نیک نام

شماره شبا جهت واریز
150600302270009167200002
بانک مهر ایران
به نام شاهو نیک نام

سفرهای برگزار شده

عنوان : پیمایش پاییزی در جنگل های مازندران از کجور تا سیسنگان 1402

1402/08/11 تا 1402/08/12

برگزاركننده : کانون کوهنوردی طبیعت

نحوه برگزاری : حضوری