برندینگ در گردشگری (مفاهیم و اصول برندسازی شخصی و تجاری )

ارزشمندترین دارایی هر شخص یا سازمان، برند اوست. متاسفانه در کشور ما به این مقوله آن طور که شایسته است پرداخته نشده. مفهوم برند در طول زمان تغییر کرده ولی ما هنوز با مفهوم پنجاه سال پیش آن کار می کنیم. به نظر می رسد تغییر نگرش در حوزه برندسازی ضروری است و می تواند تغییرات بنیادین و شگرفی در کسب و کارها داشته باشد. نگرش دانشپذیران بعد از این کارگاه تغییر خواهد کرد. با مسیر خلق یک برند آشنا می شوند. تدوین چارچوب استراتژی برند و پیاده سازی آن در کسب و کار را فرا می گیرند. پیاده سازی نکاتی که در کارگاه بیان می‌شود در کسب و کار، می‌تواند به افزایش درآمد و ایجاد مزیت رقابتی پایدار بیانجامد. در فضای رقابتی امروز تنها مزیت رقابتی پایدار، برند است. با شرکت در این کارگاه، دانشپذیران می توانند یک برند قدرتمند بسازند که منجر به افزایش درآمد و تضمین بقای کسب و کارشان شود.

 

ویژگی های کارگاه

 

حضور  در 9 ساعت کلاس مهارت محور

آشنایی با دانش روز برند سازی

آشنایی با مسیر خلق یک برند

یادگیری و ایجاد رقابتی پایدار

پیاده سازی نکاتی در کسب و کار جهت افزایش درآمد

بهره مندی از 15 سال تجربه موفق وفعالیت اجرایی در حوزه برندسازی و تبلیغات

ویژگی های کارگاه

سرفصل مطالب کارگاه

 

سرفصل مطالب کارگاه
برند چیست؟

مکاتب برندسازی

ارزیابی برند و تحقیقات بازار

چارچوب استراتژی برند

کشف جوهره برند

آشنایی با مدل همنوایی برند

مطالعات موردی کیس های داخلی و خارجی

لحن برند

هویت برند

شخصیت برند

هویت بصری

اشتباهات رایج در برندسازی

رویدادهای مبتنی بر استراتژی برند

برندینگ در گردشگری

نام و نام خانواندگی 
شماره همراه  
کد بالا را در کادر وارد نمایید :